miercuri, 5 ianuarie 2011

Vers 2pac [Tradus in romana + Engleza (Nu Prea stiu bine engleaza.. asa ca scuzati greselile :|]

2pac - Only God can judge Me Now [Vers tradus in Romana NU Sunt prea bun in engleaza :|]

Traducere din Engleză în Română

[Tupac Talking]

Numai Dumnezeu mă poate judeca
(este dreapta)
Nimeni altcineva, nimeni altcineva nu
Tot ce muthafuckas celelalte
Ieşi din afacerea mea

(Tupac)

Probabil, am fost orb la fapte tha
Înjunghiat în spate THA
Eu nu pot avea încredere în propria tovarasii mei
doar o adunatura o şobolani murdar
Voi, reuşi
paranoid din buruienilor
Hocus Pocus şi încearcă se concentreze
Dar eu nu pot vedea
Şi în mintea mea
Sunt dată când o faci, om orb "
Uită-te la viitorul meu
cauza trecutului meu este tot în spatele meu
Este o crimă
de a lupta pentru ceea ce este al meu
Everybodies murind "
Spune-mi, Ce utilizarea Încerc "
Am fost prins de la naştere
Precaut, pentru ca sunt blestemat
fantansies şi de familia mea
într-un hurse
Şi ei spun
Este omul alb
I trebuie să se teamă
Dar, e un fel propria mea
Faci toate Killin 'aici
Eu nu pot să mint
Nu este nici iubire, pentru cealaltă parte
Gelozia în interiorul
Le face "doresc eu am murit
Oh, domnul meu
Spune-mi ce am Livin 'pentru
Everybodies droppin "
mi-am ciocanind la usa raiului
Şi toate amintirile mele
vede Brothas sangereze
Şi toată lumea deplânge
Dar, totuşi nimeni nu vede
reglementa-vă gândurile
Nu va lasati prinsi in mix tha
cauza mass-media este plin de trucuri murdare
Numai Dumnezeu mă poate judeca ....
=========================
Numai Dumnezeu poate judeca Me (repetat de câteva ori)

(Tupac)

Am auzit în picioare medicul peste mine
tipa mi-l pot face
Am primit un corp plin de găuri glonţ
De stabilire aici gol
Totusi eu, nu pot respira
rele ceva în mea I-V
Vere fiecare data cand respir
Cred ca lor ma omoara
Am coşmaruri
Ucigaş fantansies
M-am trezit stranglin "
Danglin "
din foi meu pat
Eu numesc asistenta
vere doare
Pentru a reminise
Cum ar putea să vină la acest lucru?
Aş vrea să dind't dor
cineva să mă ajute
Spune-mi unde să mă duc de aici?
Vere huligani chiar plânge
dar nu grija Domnului?
Încerc "să-şi amintească
Dar doare
Am mers pe jos prin cimitir
vorbesti de murdărie
muri mai degrabă ca un om
decât să trăiască ca un laş
există un ghetou în cer
sale şi a noastră
Black Power
Is what we scream
As we dream
In a paranoid state
And our fate
Is a lifetime of hate
Dear mama, can you save me
And fuck peace
cuz the streets got our babies
We got to eat
No more hesitation
each and every black males trapped
And they wonder why we suicidal
walkin' around strapped
It's the police
please try to see to this
there's a million mutha-fuckas
Stressing just like me
Only God can Judge Me.....

===========
Pac mă simt Yah
Păstraţi serveasca-o pe real tine
De exemplu, spuneam "
Mărcile Playa hatin "vrea sa-l omoare Yah
Aţi fi greşit
Pentru secţionare un negru în trotuar
El o să primul
În cazul în care eu nu-l
Dacă mai bine incepi sa te rogi
Nu este nici un astfel de lucru
Ca, de autoapărare
În instanţa de judecată
Deci, judecători atunci când vom ajunge acolo unde au fost
suntem în cruce
e real
Gotti, te trage cu urechea
Creep dracu tha pe el
Vandut o jumătate de milion de casete
Nu toată lumea-l doresc
Acum, vorbind "pe la spatele meu
Ca, o căţea ar
Spui "le-negrii", ne puteţi fade "
Punk, vă doresc
Să fie aceeaşi mutha-fuckas in fata ta
Trebuie să rush-te în locul tău
pentru a obţine în condiţii de siguranţă dvs.
Ştiind voi alerga pe hârtie
iarbă, sticlă
Ecran mare si canapea din piele
Rahat Noua mea este atat de fin
Am vandut deja o cheie de uncii
Căţea
Amintiţi-vă Tupac şi 4-Tay
aceleaşi două Brothas dodgin "gloanţe
Şi represtï

3 comentarii:

  1. mars in mm caa ai facut pe google translate !!!
    Nici macar nu ai corectat greselile vizibile...

    exemplu "Eu nu pot avea încredere în propria tovarasii mei"
    Puteai corecta , vierme de colorado ce esti, da-ti kill cocalare !!

    RăspundețiȘtergere
  2. google translate fara nici un alt efort...

    RăspundețiȘtergere