marți, 25 ianuarie 2011

Liftul care duce în subsolul Centrului Vechi Bucurestii (Lipscanii E Posibil una ca asta?)

Liftul este folosit pentru aprovizionarea restaurantului „Caru' cu Bere“ (Asta spun ce'i care coboara zilnic in fiecare dimineata jos.. sa "Alimenteze.. ce alimentati stimati domnii mai exact"?

Haide sa mai ne aruncam si noi putin ochiu si sa citim despre aceasta.. nici nu am cuvinte cum sa o numesc.. deoarce.. intru'n fel sau altu sunt socat.. fascinat.. deodata interesat de tot ce tine de Centru vechi,as dori impreuna cu voi sa  Facem o "Echipa"

Echipa As dori  Personal sa se numeasca AllStaRs dece asa?

Simplu.. detin numele www.allstars.ro de mai bine de 10 anii,l-am folosit ptr comunitate de counter-strike

Acuma daca totu ar fii ok.. as dori sa fac acel site doar cu detalii despre centru vechii hai sa incepem cu inceputu.. :| mare atentie ----->

Un ascensor de aproximativ doi metri se ridică aproape în fiecare dimineţă din piatra cubică de pe Strada Lipscani. Liftul care coboară la mai bine de trei metri sub pământ este folosit în prezent la aprovizionarea unui restaurant aflat la o stradă distanţă.

Tunelurile din Centrul Istoric al Capitalei, vechi de sute de ani, au căpătat de ceva timp utilizări moderne. Acesta este cazul şi unui tunel ascuns de ochii curioşilor de pe strada Lipscani, căruia, în timp, i s-a găsit o întrebuinţare. 

---->
Astfel, a fost dotat la unul dintre capete cu un lift modern, camuflat cu piatră cubică. Singurii care nu se miră de apariţia misterioasei cutii metalice sunt cei care lucrează în jurul Băncii Naţionale obişnuiţi cu ieşirile acesteia din stradă. „Eu ştiu acest lift de mulţi ani. Oricum, în această zonă sunt tunele vechi de 500, 600 de ani, nedescoperite încă", spune Daniel Paul, un bucureştean care se declară pasionat de istoria oraşului.

În schimb, turiştii sau cei care trec mai rar prin zonă se uită perplex la bucăţile mişcătoare de piatră cubică. Prima idee care le vine în momentul în care văd liftul ieşind din pământ este că acesta duce către catacombele miterioase de sub Bucureşti. „Am auzit că sunt multe tuneluri pe sub oraş care se leagă între ele. Poate liftul coboară în catacombe, poate lucrează muncitorii pe-acolo", a mai spus un tânăr.

 Alţii însă, lasă impresia că nu ştiu nici măcar ce este acela un lift. „Un lift care iese din stradă!? O putere dumnezeiască! Eu altceva nu pot să zic!", exclamă Claudia Bulgheru, o bucureşteancă în vârstă de 44 de ani.

Parerea mea ? Domnilor.. lasa'ti dracu gluma.. e o gluma asta? visez?
Cum de este posibil.. si togmai acuma dat public.. toate astea?
Dece nu televizeaza nimeni detalii despre acest centru vechii?
Dece nu stim mai multe despre el? doar na trebuie sa ne mandrim cu el nu?
Doar se spune ca este Micutzul Paris,Mexic sau ce o fii el..Haideti.. sa numai fim asa "Inchisi"
Si sa aratam si "Lumii Si intregului popor.. ca .. avem multe noi.. dar prea putine informatii  % Acces la aceste baze de "Date" Ei stiu tot de noi.. dar noi nu stim nimik de ei ?dece?


Daca sunteti interesati.. de aceasta poveste.. am sa imi dedic special o mare parte din timpul meu.. si am sa mai postez pe acest blog deocamdata (Deoarce acest blog it's for Free And Open For Fun)
Insa.. ptr toate acestea.. am si unpic nevoie de ajutorul vostru
Stima & Respect maxim !!!


                                              Cedry2k - Al2lea Eminescu !!!! Stima si Respect ptr
                                               Tot cea ce faci ptr  tot ce faci tu,nu te lasa niciodata 
                                              Are you the one !!! Are you the best !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu